Logga in som medarbetare

Här hittar du som jobbar inom Eskilstuna kommun inloggnings­länkar till Internportalen, e-post, PS Självservice och andra verksamhetssystem för åtkomst hemifrån eller utanför kommunens nätverk.

Du loggar in med samma personliga användarnamn och lösenord som du använder på kommunens datorer.

Vid problem med att logga in kontaktar du som medarbetare IT-kundtjänst:
Telefon 016-710 55 88

Vid problem med att logga in i Time Care och Time Pool kontaktar du som medarbetare din närmaste chef eller schemaläggare.

Sjukanmälan

För att göra en sjukanmälan ringer du 016-710 20 20 eller anmäler din frånvaro under "Min anställning" på Internportalen.

Om du är medarbetare eller förtroendevald kan du på ett enkelt sätt själv återställa ditt lösenord om du råkar glömma det.

För att kunna återställa ditt lösenord måste du först aktivera funktionen.
Här kan du aktivera funktionen återställning av lösenord.

När du har gjort det kan du återställa ditt lösenord från vilken dator som helst med internetuppkoppling. Här kan du återställa ditt konto om du har glömt lösenordet.

Fyll i säkerhetsfrågorna

Vi rekommenderar att du fyller i säkerhetsfrågorna. Då har du möjlighet att återställa ditt lösenord direkt på din dator genom att svara rätt på frågorna.

Uppdaterad: 30 september 2021