MENY
Eskilstuna kommun

Servicemätning via telefon och e-post

Serviceundersökningen genomförs varje år. Syftet är att ta reda på i vilken omfattning och med vilken kvalitet Eskilstuna kommun svarar på frågor via telefon och mail om olika tjänster inom bygg, förskola, grundskola, individ- & familj, miljö & hälsa, äldreomsorg, handikappomsorg, kultur & fritid samt gator och vägar. Mätningen görs av ett externt företag.

Resultatet är ett underlag till värdering av kommunkoncernens service, tillgänglighet, mål och indikatorer. Underlaget används till att synliggöra styrkor och förbättringsområden samt för att utveckla verksamheten. Det möjliggör även jämförelser med andra kommuner.

2019 års resultat

Servicemätning 2019
förklaring servicemätning

Förbättringsområden

Årets underökning visar att vi ger service och gott bemötande, men kan förbättra vår tillgänglighet ytterligare.

Länk till hela undersökningen

Servicemätning via telefon och e-post 2019

Tidigare rapporter

Servicemätning via telefon och e-post 2018

Servicemätning via telefon och e-post 2017

Servicemätning via telefon och e-post 2016

Servicemätning via telefon och e-post 2015

Servicemätning via telefon och e-post 2014

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Tack för ditt svar!

Du har nu hjälpt oss att förbättra eskilstuna.se.

Kontakt

Eskilstuna direkt

Eskilstuna kommuns kontaktcenter

Öppettider

Besökstid Eskilstuna
Måndag-fredag 07.30-16.00


Besökstid Torshälla
Stängt


Telefontid
Måndag-torsdag 08.00-16.30
Fredag 08.00-16.00

Dag före röd dag och klämdag 08.00-13.00

Besöksadress

Värjan, Alva Myrdals gata 5, Eskilstuna
Kvarnen, Storgatan 26, Torshälla

Anne Levirinne
Kommunstrateg kvalitet