MENY
Eskilstuna kommun

Servicemätning via telefon och e-post

Serviceundersökningen genomförs varje år. Syftet är att ta reda på i vilken omfattning och med vilken kvalitet Eskilstuna kommun svarar på frågor via telefon och mail om olika tjänster inom bygg, förskola, grundskola, individ- & familj, miljö & hälsa, äldreomsorg, handikappomsorg, kultur & fritid samt gator och vägar. Mätningen görs av ett externt företag.

Resultatet är ett underlag till värdering av kommunkoncernens service, tillgänglighet, mål och indikatorer. Underlaget används till att synliggöra styrkor och förbättringsområden samt för att utveckla verksamheten. Det möjliggör även jämförelser med andra kommuner.

2017 års resultat

 

Servieundersökning 2017
förklaring servicemätning

Förbättringsområden

Årets underökning visa att vi ger service och gott bemötande, men kan förbättra vår tillgänglighet ytterligare.

Länk till hela undersökningen

Servicemätning via telefon och e-post 2017

Tidigare rapporter

Servicemätning via telefon och e-post 2016
Servicemätning via telefon och e-post 2015
Servicemätning via telefon och e-post 2014
Servicemätning via telefon och e-post 2013
Servicemätning via telefon och e-post 2012

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Tack för ditt svar!

Du har nu hjälpt oss att förbättra eskilstuna.se.

Kontakt

Eskilstuna direkt

Eskilstuna kommuns kontaktcenter

Öppettider

Besökstid Eskilstuna
Måndag-torsdag 07.45-16.30
Fredag 07.45-16.00

Besökstid Torshälla
Måndag-torsdag 08.00-16.30
Fredag 08.00-16.00

Telefontid
Måndag-fredag 07.30-17.00

Besöksadress

Värjan, Alva Myrdals gata 5, Eskilstuna
Östra Torget, Brogatan 13, Torshälla

Anne Levirinne
Kommunstrateg kvalitet