MENY
Eskilstuna kommun

Bemanningsenheten

Bemanningsenheten är en del av vård- och omsorgsförvaltningen och arbetar för att uppnå hållbar bemanning inom vård och omsorg. Vårt uppdrag är att förmedla personal vid ordinarie personals korttidsfrånvaro upp till 14 dagar.

Vi ansvarar för nyrekrytering av timvikarier till områdena äldreomsorg och funktionshinder. Varje sommar är vi i behov av ett stort antal vikarier så som undersköterskor, vårdbiträden, personliga assistenter, beteendevetare och boendestödjare.

Våra vikarier jobbar inom antingen ordinärt boende, vård- och omsorgsboende, personlig assistans, LSS-barn/vuxen eller socialpsykiatri. Du hittar alla Eskilstuna kommuns lediga jobb på jobb.eskilstuna.selänk till annan webbplatsObservera att du endast kan söka utannonserade jobb. Enhetscheferna på bemanningsenheten har inte möjlighet att ta emot intresseanmälningar.

Enhetschefer bemanningsenheten

LSS/Personlig assistans/LSS barn, socialpsykiatri/Arbete och aktivitet

Lena Egneblad, 016-710 72 81, lena.egneblad@eskilstuna.se

Ordinärt boende (hemtjänst)

Agneta Gruvell, 016-710 74 17, agneta.gruvell@eskilstuna.se

Vård- och omsorgsboende, korttidsenheten

Ann-Louise Björkman, 016-710 70 56, ann-louise.bjorkman@eskilstuna.se

Verksamhetschef

Patrik Holmstedt, 016-710 21 54, patrik.holmstedt@eskilstuna.se

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Tack för ditt svar!

Du har nu hjälpt oss att förbättra eskilstuna.se.

Kontakt

Bemanningsenheten
Öppettider

Besökstid/reception: måndag-fredag 10.00-12.00 och 13.00-15.00
Telefontid: 06.30-17.00 (även helger)

Besöksadress

Bryggaregatan 7 B

Postadress

631 86 Eskilstuna